čtvrtek 8. října 2015

Podzimní ladění


Dny se začínají krátit,noci prodlužovat ...
Je to tak ,PODZIM oznámit svůj příchod.

Příroda hraje všemi barvami,k nalezení spousta listí,ořechů,kaštanů... Doma převládají přírodní tóny,chlupaté polštáře a plédy.Na to jsem se hodně těšila.Podzim je moje nejoblíbenější období ,i když s ním přichází čas viróz
.
Celý říjen bude ve znamení tvoření.Mám naplánováno tolik věcí,jen doufám,že je stihnu všechny.Mám v plánu článek na halloweenské téma,snad čas a dcerky dovolí.

U nás doma převládají přírodní tóny,jak již jsem psala,přidala trochu chlupatých kousků a moje oblíbené bodláky,kaštany,peří a dýně.Měla jsem v plánu přidat i trochu mědi,ale ta bude zdobit náš byt o vánocích,tak letos hold bez ní.Pro někoho to bude moc tmavé,ale dle mého takový podzim je,až vše opadá,zůstane jen šeď a trochu hnědé.♥

A co Vy máte rádi podzim?



                   






Krásný den Soňa







Žádné komentáře:

Okomentovat