středa 6. července 2016

Růžová


Pozdě ... ale přeci ...

Prázdniny jsou v plném proudu a já postuji fotky z května až nyní ....
Na instagram a facebook se snažím průběžně nějaké fotky dávat,ale zanedbávám to ...
Konec května zdobila náš obývací pokoj ještě stále růžová a s ní nádherné růže které jsem si dovezla ze sobotních trhů.


Ptáčka,kterého jsem před pár lety dostala, jsem přestříkala na černo a hned se k nám hodí mnohem více.Možná si někdo řekne,že je to morbidní ... ale víte jak to je... proti gustu ...

Poté co růže odkvetly,jsem ještě přidala poslední letošní pivoňky a užila si ještě pár dní růžovou.
Nyní už všude kolem mě září modrá barva a mušle,ale o tom zase příště.

Toto bude asi na delší dobu poslední článek(možná nějaký recept přibude) jelikož za pár dní se chystáme odcestovat.








Žádné komentáře:

Okomentovat