čtvrtek 24. prosince 2015

Veselé a Šťastné


Posledních pár dní bylo hektických,ale mám to !
Stromeček je s námi už od třetí adventní neděle,takže jsme si mohli dnešní ráno užít hezky v pohodlí postele.A jaký tedy vůbec je? Letos máme poprvé živý a budu na něm trvat už stále.je to úplně jiné.... a ta vůně ...Zdobí ho měděné a černé ozdoby a pár led světýlek.V aromalampách se rozpouští můj nejoblíbenější vánoční vosk od Yankee a to Christmas memories.

Dárečky jsem letos opět zabalila jednoduše a to obyčejným papírem a jutovým provázkem,na některé jsem přidala měděné mašle.Na příští rok už musím vymyslet opravdu něco jiného ...
Štědrovečerní tabule je oproti loňsku jednoduchá a strohá.Barevně jsem opět ladila do měděných tónů a přidala trochu jehličí.

Závěrem bych všem chtěla popřát krásné Vánoce plné pohody a klidu.Všem ,kteří navštěvují můj blog děkuji a budu se na Vás těšit v roce příštím .

Krásné Vánoce 















Žádné komentáře:

Okomentovat