středa 25. listopadu 2015

DIY Kubus


... dnešní téma kubus a jak si ho vyrobit sami ...

Delší dobu jsem uvažovala o tom ,že si svícen pořídím,ale pak jsem narazila na DIY  provedení  a rozhodla jsem se,že si ho zkusím vyrobit sama.

K tvorbě je potřeba jen dřevo(já koupila v OBI ),lepidlo na dřevo,plastové či jiné kroužky a sprej s požadovanou barvou .

Já si jich nakonec vyrobila více a ve dvou barevných provedeních.

Někdo si řekne,nač si v dnešní době něco tvořit,když se dá už vše koupit ...Jednoduše ,ten pocit ,že jste to zvládly vy sami je k nezaplacení.










1 komentář:

  1. Moc hezké!!! Vůbec by mě nenapadlo si ho vyrobit. Teď si ho objednala kamarádka a říkala, že je to hrozný aušus. Že byl vratký, u svícínků prohlí. Říkala, že ho měli v akci asi okolo 800 Kč, a že za ty peníze vůbec nestojí. Já si ho taky chtěla objednat, ale teď si ho radši vyrobím :) Super nápad!!!

    OdpovědětVymazat