pátek 4. září 2015

Poslední záchvěv léta


Dnešní nadpis článku zní zcela jasně.i když trochu smutně ...
Kalendář už pár dní sice ukazuje září ,ale já se pořád nechci vzdát léta. Z hloubi duše doufám,že se babí léto ještě přihlásí o slovo a pořádně si ho užijeme.

Před pár dny jsem oslavila svoje narozeniny a tak není doma o květiny nouze.Nevím jak ,ale všem se podařilo koupit stejné květiny a to lilie.Proto se v každé místnosti nyní jedna pyšní.Jejich silná a opojná vůně vás dostane do kolen.

V obýváku jsem si ponechala lilie žluté .Její velké květy upoutají pozornost hned,jakmile do pokoje někdo vkročí.K ní jsem přidala mé oblíbené šedé sklo a malý černý svícen.Nojo přišel čas,kdy zase pomalu ubírám barev a vracím se k čistotě a jednoduchosti. Celek dotvářejí malá pírka.

Nyní taky naposledy vidíte toto sestavení,jelikož se budou dít sice jen malé změny,ale i ty se počítají.
Doufám,že se budou líbit i vám,stejně jako mě.A pokud půjde vše podle plánu,podzimní příspěvek od nás bude už v novém.













Žádné komentáře:

Okomentovat