čtvrtek 6. srpna 2015

Modrá je dobrá...


Jak zní v písničce ...modrá je dobrá ... 

A tak i já se vrátila ke své osvědčené klasice a jako doplňkovou barvu zvolila modrou.Předešlá verze byla hodně barevná a nebyl to úplně můj šálek kávy (ti co mě znají mě plně chápou).Většinu dní jsme venku a tak není čas fotit,ale asi to všichni znáte .

 Nic moc se nezměnilo,obměnila jsem pár obrázků za letní,ale jinak nechávám vše jak bylo.Dlouhé letní večery mi zpříjemňují svíčky Yankee Candle. Jejich letní vůně jsou naprosto dokonalé a já své stálice stále pálím.Při focení jsem zrovna měla Paradice spice (dokonalí vůně banánů,vanilky s jemným náznakem skořice a hřebíčku) ,která je vyloženě letní vůně.Mezi další mé oblíbené letní vůně patří black coconut,black plum blossom a honey blossom.

Modré kousky jsem koupila v FF Home a velice mě nadchly.Myslím,že s batikovanými polštářky by vypadaly krásně.Třeba příště něco takového zkusím.
Je sice ještě půlka léta před námi,ale já už se neskutečně těším až přijde podzim a já se budu moci zachumlat do teplých pletených dek ...asi jsem blázen,ale podzim prostě miluji.

 Krásný den Soňa












Žádné komentáře:

Okomentovat