pondělí 1. června 2015

Den dětí s dortíky

Den dětí a Viktorčino přání znělo: Udělej mami dortíky(v originálním znění muffiny).A tak jsem se rozhodla potěšit ji,až se vrátí ze školky.Většinou dělám čokoládové,ale tentokrát jsem se rozhodla pro zdravější variantu.Poradila jsem se s googlem a vyhrály to banánové s oříšky a bílou čokoládou.

Recept jsem si malinko upravila dle surovin, které doma mám.

  • Recept 
  • 170 g špaldové mouky
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • 170g třtinového cukru     můžete dít méně jako já
  • 2 vejce
  • 2-3 měkké zralé banány
  • čokoládu na ozdobení 
  • ořechy (mohou být pekanové,vlašské,madle... dle chuti)

Postup :

  1. Troubu rozpálíme na cca 180 stupňů.(řiďte se dle zkušeností s vaší troubou) Dále si připravíme košíčky,do kterých budeme těsto  dávat.
  2. Mouku s práškem do pečiva prosejeme.Přidáme cukr,vajíčka a rozmačkané banány.Vše pořádně umícháme nakonec lžící nebo vařečkou vmícháme ořechy a čokoládu.
  3. Těsto rozdělte rovnoměrně do připravených košíčků. Povrch posypte malým množstvím cukru a nasypte čokoládu.Pečte přibližně 30 minut.
Dobrou chuť









Krásný den 


Žádné komentáře:

Okomentovat