čtvrtek 28. května 2015

Obrázky a domky


Jelikož byly holky nemocné,moc času na příspěvek nebylo. Tudíž  vkládám se zpožděním a  euforie z tvoření není už taková jako ,kdybych psala hned.Po vysoké skříni zůstalo u dveří na balkon místo a já nevěděla co s ním.nejprve jsem uvažovala o nějaké jiné skříni,ale už jsem nechtěla další velký kus nábytku a tak jsem se rozhodla pro police s dekoracemi. A z těch nakonec sešlo... A jak vše nakonec dopadlo?V jednom obchodě jsem našla krásné domky podobné těm od značky Bloomingville. Dva koupila a zavěsila nad sebe.Místo polic jsem rámečky zavěsila přímo na zeď a dle chuti mohu měnit jejich obsah.

Jako třešinku na konec jsem našla u našich židli Ton Ironica.Zatím zůstala v originálním provedení,ale uvažuji,že ji natřu na černo či šedo.






Žádné komentáře:

Okomentovat